امروز دو تا مطلب از وبلاگ: غرق تمنای توام براتون دزدیدم

خوش باشین

******

و من هنوز عاشقم

     انقدر که می توانم

       هر شب بدون انکه خوابم بگیرد

              از اول تا اخر بی وفایی هایت را بشمرم

                                  و دست اخر

                                                 همه را فراموش کنم

انقدر که می تونم

                 اسمت را 

             روی تمام ابهای دنیا بنویسم

                                و باز هم جا کم بیاورم

                                              انقدر که می توانم 

                                   شبها طوری به یادت گریه کنم که

                        خدا جایم را با اسمان عوض کند

       و من هنوز عاشقم

                  انقدر که می توانم

                            چشم هایم را ببندم

                                               و خیال کنم

                                                    هنوز دوستم داری

*****

ماه دراوج آسمان می رود، و ما در گوشه ای از شب

همچنان به گفتگوی دست ها گوش فرا داده ایم و سا کتیم

و در چشم های هم ، یکدیگر را می خوانیم

و در چشم های هم ، یکدیگر را می بخشیم

و من همه ی دنیا را در چشمان او می بینم

. او همه ی دنیا را در چشم های من می بیند

و ما در چشم های هم ساکتیم

و ما در چشم های هم می شنویم

و در چشم های هم یکدیگر را می شناسیم

یکدیگر را می بینیم

و چشم در چشم هم

و گوش به زمزمه ی لطیف و مهربان دست ها خاموشیم

و ماه در اوج آسمان می رود.

(( دکتر علی شریعتی ))