گاه نوشت های من

من گاهی می نویسم، برای یاداوری انچه که برایم مهم است، به خودم!!!!

۵ مطلب در مهر ۱۳۸۷ ثبت شده است

مبارزه با ویروس (کظم غیظ) Kazme_ghayz

سلام
البته این بار باید بگم که خودم گرفتار این ویروس نشدم اما چون چند بار شنیده بودم که ویروس خیلی خطرناکه متن زیر رو کاملا از اینجا کش رفته ام
امیدوارم محتاج بهش نشین چون نمی دونم کار می کنه یا نه!!!!

1- یک کپی از فایل Taskmgr.exe گرفته و نام آن را Taskmgr1.exe بگذارید.

2-Taskmgr1.exe را اجرا کرده و از قسمت Process پروسسهای Kazme_Gheyz.exe یا Kazme__Gheyz.exe را با دکمه End Task خاتمه دهید.

3- تمام فایلهای Kazme__Gheyz.exe و Kazme_Gheyz.exe و Autorun.inf را از فهرست ریشه تمام درایوها پاک کنید.

4- فایلهای Kazme__Gheyz.exe یا Kazme_Gheyz.exe از شاخه Windows/system32 را هم پاک کنید.

5- از منوی start->Run برنامه Regedit را اجرا کنید.

6- بر روی MyComputer از برنامه فوق کلیک کنید.

7- Ctrl+F را زده و عبارت Kazm در آن نوشته و Enter را بزنید. تمامی مواردی که یا فت می شود را با دکمه Del پاک کنید. برای یافتن مورد بعدی کلید F3 را بزنید.

8- برنامه Internet Explorer را اجرا کرده از منوی Tools->Internet Option دکمه Use blank را انتخاب کنید.

برای پاک کردن این ویروس علاوه بر NOD32 از روش زیر هم میتونید استفاده کنید...
موفق باشید
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد

مسابقه!!! زنده تلفنی رادیویی!!!

سلام
امروز توفیق اجباری نصیبمون شد و توی تاکسی بعد از مدت ها رادیو گوش کردم:
یه مسابقه تلفنی بود که بین یه اقا و یه خانم انجام می شد و مجری ها هم یه اقا و یه خانم بودن و با توجه به جنسیتشون هوای شرکت کننده ها رو داشتن
و اما چیزی که برام خیلی جالب بود چند تا از سوالات. نحوه راهنمایی ها  و البته جوابای شرکت کنندگان بود:
سوال اول:
توی کتاب فلان دانشمند از این عضو بدن تحت عنوان دروازه سلامتی یاد شده؟
راهنمایی: اولین قسمت لوله گوارشه
حالا با این سوال و با این راهنمایی تابلو حدس بزنید جواب اون یارو چی بود:
اول گفت نای
بعد نایژه
و اخر که داد مجریان از این همه اطلاعات تخصصی در اومده بود و پرسیدن آقا با چی غذا می خوری گفت:
گلو!!!!!!
سوال دوم:
به گفته کارشناسان این عضو بدن قلب دوم ماست
جواب طرف:
اول گفت چشم
بعد گفت ریه
و وقتی مجری راهنمایی!!!! کرد که با چه عضوی راه میرین با تعجب گفت:یعنی پا؟؟؟؟
سوال سوم:
دو ویتامین محلول در چربی؟
راهنمای: ویتامین های بی و سی محلول در اب هستن
جواب طرف:
ویتامین آ
آفرین
ویتامین اف!!!!
راهنمایی: ویتامین اف که نداریم. جواب ما ویتامینی هست که برای پوست مفیده و خانمها قرصش رو استفاده می کنن.
ویتامین ایکس(مثل اینکه طرف اونو با قرص اکس اشتباه گرفته بود)
و نهایتا با این راهنمایی که قبل از حرف اف انگلیسی چیه جواب داد
****
امروز مثل همیشه همشهری جوان رو داشتم می خوندم که در مورد حق پخش تلویزیونی و اینکه قرار شده در عرض چند سال مبلغ کلانی(درحد چند میلیارد) رو صدا و سیما به سازمان تربیت بدنی بده نوشته بود:
اقای سلحشور که فیلم یوسف رو ساخته و باعث ادخال سرور فی قلوب المومنین شده که خیلی مبلغ کمتری گرفته. پیشنهاد می کنیم که این پولا رو به جای اینکه بدن به به ورزشگاه ها. بدن به امثال جناب سلحشور (دامت سریالاته) تا بیشتر موجب شادی مردم بشه
****
نتیجه اخلاقی هر دو ماجرا:
منظور از پخش اون مسابقه تلفنی و انتخاب شرکت کنندگان با اون سطح هوشی بالا این بوده که شاید مردم توی ترافیک روان تهران کمی بخندن و اعصاب راحتشون کمی راحت و سیال تر بشه. شاید هم به قول یکی از ورزشکار ها که گفته بود موقعیت های ما صددرصدتر بود اعصابشون راحت تر تر بشه
بای

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد

باز هم امدم و حال نوشتن نی!!!!

سلام
این چند روزه خیلی گرفتار بودم
به خاطر سوتی اق داداش چند روزه توی وزارت و مجلس و ...علافم(الافم)
کدوم یکیش درسته؟
امروز هم که بالاجبار اومدم نت اصلا حال نوشتن ندارم
حتی حال کش رفتن هم ندارم
برامون دعا کنید
بای

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد

عید فطر

دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه ای اعلام کرد : فردا دهم مهرماه روز اول شوال و عید سعید فطر است .
روزه داران  که ماه رمضان را به روزه دارى پرداختند و از خوردن و آشامیدن و بسیارى از کارهاى مباح دیگر امتناع ورزیده اند، اکنون پس از گذشت یک ماه در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را از خداوند می ‏طلبند، اجر و پاداشى که خود خداوند به آنان وعده داده است.
امیرالمؤمنین، حضرت على (علیه السلام) در یکى از اعیاد فطر خطبه اى خوانده‏ اند و در آن مؤمنان را بشارت و مبطلان را بیم داده ‏اند که:
 اى مردم! این روز شما روزى است که نیکوکاران در آن پاداش می ‏گیرند و زیانکاران و تبهکاران در آن مأیوس و ناامید می ‏گردند و این شباهتى زیاد به روز قیامتتان دارد، پس با خارج شدن از منازل و رهسپار جایگاه نماز عید شدن، به یاد آورید خروجتان از قبرها و رفتنتان را به سوى پروردگار، و با ایستادن در جایگاه نماز به یاد آورید ایستادن در برابر پروردگارتان را و با بازگشت ‏به سوى منازل خود، متذکر شوید بازگشتتان را به سوى منازلتان در بهشت‏ برین، اى بندگان خدا، کمترین چیزى که به زنان و مردان روزه ‏دار داده می‏شود این است که فرشته ‏اى در آخرین روز ماه رمضان به آنان ندا میدهند و میگویند:
 
«هان! بشارتتان باد، اى بندگان خدا که گناهان گذشته‏ تان آمرزیده شد، پس به فکر آینده خویش باشید که چگونه بقیه ایام را بگذرانید.»
 
«عید فطر روزى است که خداوند آن را از میان دیگر روزها بر گزیده است و ویژه هدیه بخشیدن و جایزه دادن به بندگان خویش ساخته و آنان را اجازه داده است تا در این روز نزد حضرت او گرد آیند و بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگى بجاى آرند، چشم امید به درگاه او دوزند و از خطاهاى خویش پوزش خواهند، نیازهاى خویش به نزد او آرند و آرزوهاى خویش از او خواهند و نیز آنان را وعده و مژده داده است که هر نیازى به او آرند، برآوره و بیش از آنچه چشم دارند به آنان ببخشند و از مهربانى و بنده‏ نوازى، بخشایش و کارسازى در حق آنان روا دارد که گمان نیز نمی‏برند.»
 
روز اول ماه شوال را بدین سبب عید فطر خوانده ‏اند که در این روز، امر امساک و صوم از خوردن و آشامیدن برداشته شده و رخصت داده شد که مؤمنان در روز افطار کنند و روزه خود را بشکنند. ابتداى خوردن و آشامیدن را افطار می ‏نامند و از این رو است که پس از اتمام روز و هنگامى که مغرب شرعى در روزهاى ماه رمضان، شروع می‏شود، انسان افطار می کند یعنى اجازه خوردن پس از امساک از خوردن به او داده می ‏شود.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد

مبارزه با ویروس اکروبات acrobat.exe

سلام
مطلب قبلی رو که نوشتم گرفتار ویروسی بودم به نام اکروبات دات اگزه!!!  acrobat.exe که البته توی پست قبلی توضیح دادم که چه بلایی سر کامپیوتر میاره
اما چند روز پیش فهمیدم که انتی ویروس nod32 می تونی این ویروس رو پاک کنه هرچند من قبلا این انتی ویروس رو تست کرده بودم اما فقط فالی های الوده رو می شناخت و توانایی پاک سازی اونا رو نداشت اما روی سیستم یکی از بچه ها که دوباره تست زدم و البته ویندوز سرور نداشت(اخه ویندوز من سروره) تمام فایل های الوده رو میشناسه و البته وقتی می خاد اونا رو پاک کنه ابتدا یه اخطار می ده که این فایل های الوده تمیز شدنی نیستند و باید کلا پاک بشن و این کار ممکنه به ویندوزتون اسیب برسونه اما مشکلی پیش نمیاد و میشه با خیال راحت اونا رو پاکشون کرد.
به هر حال امیدوارم موفق باشین و ویروسی نشین
بای
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد