سلام

دیروز یه متن تقدیر که توی یکی از صفحات اول پایان نامه ها می نویسن دیدم که برام خیلی جالب بود

مربوط به پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی یک از دانشگاه های تهران.

این هم تقدیر نامه(البته من اسامی رو تغییر دادم):

 با تشکر و قدردانی فراوان از :

پدر و مادر عزیزم

همسر مهربانم

برادر عزیزم محمد جواد و همسر صبورش زهرا خانم که شیرینی رفتن به ماه عسل را با اتمام پایان نامه ی من چشید.

برادر عزیزترم سعید که نبودش به معنای نابودی زندگیم است و همسر گرانقدرش که با نگاهش به این پایان نامه برکت بخشید.

خواهر غزیزم زهرا که حضور گرم و پربارش به همراه 2 نوگل خندانش تسریع در اتمام نگارش پایان نامه را مدیون ایشان هستم.

عمو جان حسین که لبخند ملیحش گرمابخش محفل ما بود و اگر نمیخندید دنیا برایم تیره و تار بود

فرزندم محمد رسول.

باور کنید این متن واقعیه حتی با همون غلط های املایی که داشته من اینجا اوردم.


***

سلام مجدد

امروز 28/4/1391 متوجه شدم که خیلی از دوستانی که از گوگل به وبلاگ من اومدن، عبارت متن تقدیر پایان نامه رو سرچ کردن و وارد این مطلب شدن!!!!

البته این مطلب یه جورایی طنزه اما بخاطر اینکه به دوستان بازدید کننده هم کمکی شده باشه، یه مطلب جدید توی این ادرس گذاشتم که توش چند تا متن تقدیر پایان نامه گذاشتم:

http://chisara.blogfa.com/post/287

و البته یه روش خوب برای بدست اوردن این متن ها، استفاده از سایت ایران داک هست که می تونید پایان نامه ها رو سرچ کنید و 15 صفحه اولش رو بطور رایگان دانلود و از متن تقدیر اون پایان نامه استفاده کنید. من همین کار رو کردم!!!

موفق باشید.