پخش ترانه خواننده طرفدار جریان فتنه در رادیو هفت!!!!

داشتم رادیو هفت گوش! می کردم  (چشمم به کامپیوتر بود) که یهو صدای یه ترانه برام جلب توجه کرد، می دونستم یه اون ور آبی!!! خونده،  با خودم گفتم باز این وریا از اون وریا روخونی کردن!!!!
رفتم جلو تلویزیون اما خواننده رو نشناختم، یه سرچ کردم دیدم بله، خواننده اصلی، ناصر صبوری از خواننده های قدیمی ایرانه و این بار استثنائا، اون وریا از روش کپی کردن.
 درسته که اهنگش از لحاظ موسیقی خیلی خوب نبود و یه جورایی می رفت طرف لهو و لعب اما یه نکته دیگه ای برام جالب شد:
با یه سرچ ساده دیدم که توی بعضی سایت ها و وبلاگا یه مصاحبه  از ناصر صبوری رو گذاشته بودن که لینکش پایین هست و در دسترسه، یه ترانه در مورد ندا اقا سلطان خونده که این بخشی از اون ترانه است:

(بخواب ای خواهر نازم ندایم
بخواب ای همره درد اشنایم
فدا کردی تو خود را با ندایت
قسم بر ان نگاه بی گناهت
که رایت را بگیریم از سیاهی
که همره ما نباشیم با تباهی
 بخواب ای خواهرم ندای خاموش
مگه می شه  ندای تو فراموش
فدای راه ازادی تو گشتی
ندای ما شدی پرپر تو گشتی
صدای تو شود همراه یاران
ندای تو شود فریاد ایران)

لینک شنیدن متن این مصاحبه:

http://www.zamahang.com/podcast/2009/20091107_Minoo_Saberi_Nasser_Sabouri.mp3

 
دانلود ترانه «ندا» با صدای ناصر 
http://www.aavang.ir/filez/NasserSabouri.mp3

صوت مصاحبه فیل_تر نیست و خودم  شنیدم اما لینک ترانه فیل_تره.


دیگه کم کم باید منتظر حضور سایر خوانندگان و بازیگران حامی فتنه گران لجن پوش توی صدا و سیما باشیم.

سالی که نکوست، از بهارش پیداست...