سلام

به روی ماهتون

به چشمون سیاهتون

چند روزه اتفاقاتی افتاده و منم هی همین جوری جلو چشام علامت !!!!! سبز میشه.

عکس العمل ها و بیانیه ها در مورد درگذشت شهید هوگو چاوز، قبل ترش ماجرای اسکار که الحق و الانصاف به خوب فیلمی داده شد  و راهبرد های ایرانی و نه اسلامی برخی عزیزان بهتر از جان، هر کدومشون یه سورپرایز بود.

البته چون می دونم همه تون اهل وبگردی و  اخبار و  این جور چیزا هستین، همه ماجرا ها رو دقیقا می دونین چی بوده، تکرار نمی کنم. حالا یه بنده خدایی مرده، خدا رحمتش کنه، استکبار ستیز هم بوده، اجرش (اگه داشته باشه) با خدا، اما این همه پاچه خواری و نوشابه باز کردن و اسمون ریسمون بافتن و قرار دادنش جزء اولیاء و صالحین و راجعین نیاز نبود، اینکه اون رو  رهبر خردمند و انقلابی جهان اعلام کردند که دیگه از همه بدتر.

توی همین فاز، قسمت هایی از یه سخنرانی گذاشتم براتون، اینا رو بخونید لطفا:

«باید مراقب باشیم چرا که باید کسانی سرکار بیایند که اولویتشان اسلام باشد نه ایرانی بودن، اینکه شعار ایران بدهند این شعار بهایی‌ها هم هست.»

«فراموش کرده‌اند که مردم ما به خاطر ولایت فقیه و اسلام سینه‌هایشان را مقابل فشنگ‌های دشمن سپر کردند نه برای چیز دیگر. می‌گویند دوران اسلام‌گرایی تمام شده؟ چه چیزی تمام شده؟ چگونه چنین ادعایی می‌کنید بدانید که ما پای اسلام ایستاده‌ایم.»

«مراقب باشید حرفهای غلط نگویند، نیایند بگویند از حکومت صالحان حرف می‌زنیم و رئیس‌جمهور ونزوئلا را مطرح کنند. ما در یک کلام قائل به اسلام، احکام اسلامی و در عمل به نایب امام زمان(عج) که همان ولی‌فقیه است، هستیم.»

«دو دهه رهبری مقام معظم رهبری ثابت کرده که ایشان نائبی به حق برای امام زمان(عج) و رهبری بی‌نظیر در دنیاست... آنچه به ذهن می‌رسد این است که مقام معظم رهبری با هیچکدام از رهبران دنیا قابل قیاس نیست و این از نعمات الهی است که ما باید قدردان آن باشیم.»

خب، اگه متن اون پیام تسلیت رو خونده باشین، متوجه منظور این سخنران میشین.

میگن یه دیوونه سنگی رو توی چاه می ندازه که صد تا عاقل نمی تونن در بیارن، خدا به داد ما برسه که گیر چندین دیوونه افتادیم، این هم نتیجه اش

بگذریم.

امروز پس از کش و قوس های فراوان و به لطف بروبچ خیلی بالا، فیلم ارگو رو با زیرنویس فارسی!!!  دیدم، الحق و الانصاف مستحق جایزه اسکار بود. نامردیه اگه فکر کنین پارتی بازی شده، من خودم بشخصه با چند تا از بروبچ هالیوود و بالی وود و چند تا وود دیگه صحبت کردم و معیار های انتخاب فیلم برتر سال رو پرسیدم، حالا هم بی مزد و منت براتون میگم:

1) نشان دادن چهره خشن و غیر منطقی از اسلام

2) غیر متمدن نشان دادن ایران و اسلام

3) درصد بالایی از توهین به مقدسات اسلامی

4) تحریف تاریخ بنفع صهیونیزم

5) داشتن چند تا نماد از فراماسونری و شیطان پرستی (فقط یه جوری باشه زیاد به چشم نیاد، تابلو بشه)

6 و 7 و ... ) نمایش برتری امریکا از لحاظ فکری و تکنولوژی و یا برتری غرب از حیث فلسفه و تمدن و عقاید و یا برتری فرهنگ مسیحیت صهیونیست زده شده از حیث روابط شخصی و خانوادگی و اجتماعی افراد.

البته همه اینها بطور نامحسوس و بصورت لایه های پنهان فیلم جوری که بصورت ناخود اگاه بره توی ضمیر ناخود اگاهت!!!

خب، با این تفاسیر، دستشون درد نکنه، جایزه رو به خوب فیلمی دادن، به کارگردان فیلم (اقای اسرائیل) هم تبریک میگم.

***

اقا مراقب باشین، نقشه های زیادی کشیدن برامون.

«پیرو ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما اسیبی نرسد»، البته نه اون برداشت از ولایت فقیه که اقایون می گن قبولش داریم چون اصلی از قانون اساسیه، بلکه اون ولایت فقیهی که حتی اگه اصلی از قانون اساسی هم نباشه، دربست چاکرشیم.

اقا، شبم بخیر خوب بخوابم!!!! (من می خوام بخوابم از شما که خبر ندارم، شاید لنگ ظهر داری این طرفا پرسه میزنی)

ادامه مطلب:

تصویر بازیگر معروف ایرانی در فیلم ارگو!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خیلی شبیهه، نه؟؟؟؟

ایشون نقش حاجی رو توی فیلم بازی می کردن، مثلا رئیس بچه های کمیته بودن که جاسوسا از دستش در رفتن!!!!