سلام و صد سلام خدمت شما بله شما  شمایی که معلوم نیست چی شده  گزارتون به اینجا افتاده امیدوارم \شیمون نشی.

بلهُ امروز به یاد قدیم ندیما و با توجه به بیکاری این روز ها و نبود عیال محترم و بی حوصلگی و افسردگی و ... گفتم یه سر بزنم دنیای لینوکس. البته زحمت نصبشو نکشیدم  با virtual box دارم کار می کنم.

جدید ترین نسخه اوبونتو رو خواستم اجرا کنم که لب تاب محترم  نخواست. ما  هم که مراممونه خواسته ها مون رو به دیگران تحمیل نمی کنیم!!!!!

یه نسخه از \ارسیکس دانلود و شروع کردم باهاش کار کردنُ این مطلبو الان دارم از وسط دنیای لینوکس براتون می نویسم.

تجربه خوبیهُ توصیه می کنم حتی اگه شده برای یه بار در عمرتون تجربه کنین تا اگه فردا بچه تون گفت: بابا میشه یه توزیع جدید از لینوکس اوبونتو برام بگیری؟ مختون هنگ نکنه!!!

باری به هر جهت این حرفا رو ولش می کنم.

یادش بخیرُ یه سیستم توی کافی نت اخوی رو لینوکسی کرده بودم تا میرفتم \شت سیستم اینترنت بقیه شل میشد اخه سرعتش بیشتر از بقیه بود چه حالی می داد.

معلمه لکنت زبون داشته به الف می گفته انف بعد به بچه ها میگه: من میگم انف شما نگین انف بگین انف!!!!!!

حالا شده حکایت من: اسم نسخه لینوکس من \ارسیکس هستش اما مثل اینکه حرف \ رو فعلا \شتیبانی نمی کنه واسه همین هم هر جا می خوام بنویسم \ می نویسه \ . نمی دونم متوجه شدین یا نه اما منظورم اینه: (parsix)

***

اقا ول کن این حرفا رو بگو من شام چی بخورم؟ تدارکات عیال تموم شد از امشب خودم باید اش\زی کنم. (ولی دستش درد نکنه واقعا دو سه روز حسابی خوردم ها دست فریزر هم درد نکنه خوب نگه می داره غذا رو خووووووب.)

***

اقا توصیه منو جدی بگیرین حتما یه مقداری با لینوکس کار کنید خیلی فرقی با ویندوز نداره اما چیز بدی نیست. همزمان با ویندوز هم میشه باهاش کار کرد حتی بدون نصب.

****

گفته بودم حرفهایی هست برای نگفتن!! زیاد هم هست!!! منظورم این اراجیف نبود ها. بعدا میگم براتون. فعلا برام دعا کنید.

اقا ممنون خیلی لطف کردین

***

باشه چرا فحش میدی. میرم دیگه.

***

شب بخیر.