سلام مجدد

من یه مشکل دارم که نتونستم حل کنم و در این انفجار اطلاعات که هر کلمه ای رو توی گوگل سرچ می کنی چندین میلیون صفحه برات میاره، گوگل هم نتونست مشکل منو حل کنه.

بقول  دوست عزیزم ابو علی سینا:

تا بدانجا رسید دانش من

که بدانم همی که نادانم!!!!

البته داخل پرانتز عرض کنم که (من این شعرو از همکلاسیم بو علی سینا شنیدم ولی بعدا که گوگل اختراع شد، فهمیدم این شعر مال یه بنده خدایی بوده به نام بوشکور بلخی)

به هر حال سرچیات!!!  من در مورد استفاده از برچسب در لایو رایتر برای وبلاگ های بلاگفا به این نتیجه رسید که ظاهرا بلاگفا که به تازگی برچسب رو به سرویس هاش اضافه کرده، این ابزار رو برای لایو رایتر هنوز بهنگام سازی نکرده چون من هر بار که توی لایو رایتر یه برچسب به مطلب اضافه می کردم، این خطا رو میداد:

Server Error 0 Occurred

Object reference not set to an instance of an object.

که ظاهرا مفهومش اینه که اونچه من بعنوان برچسب به متن اضافه می کنم، توی سرور شناسایی نمیشه.

نتیجه اینکه کلی خوشحال شده بودیم که بلاگفا پیشرفت کرده و برچسب دار شدیم!!! اما ظاهرا یا باید قید بلاگفا رو بزنم یا قید لایو رایتر رو.

خوشحال می شم اگه کسی راه حلی داره بهم بگه.