سلام

چند وقته نمی تونم بنویسم، اخه همه حرفا رو نمیشه گفت و نوشت!!!

فقط بعضی وقتا میام اینجا و یه شعر می نویسم، همین

مثل این:

گل گلدون من شکسته در باد

تو بیا تا دلم نکرده فریاد

گل شب بو دیگه شب بو نمی ده

کی گل شب بو رو از شاخه چیده

گوشه آسمون، پر رنگین کمون، من مثل تاریکی تو(توی) شام مهتاب

اگه باد از سر، زلف تو نگذره، من میرم گم میشم تو(توی) جنگل خواب

گل گلدون من، ماه ایوون من، از تو تنها شدم چو ماهی از اب

گل هر ارزو، رفته از رنگ و بو، من شدم رودخونه، دلم یه مرداب

اسمون ابی می شه، اما گل خورشید، رو شاخه های بید، دلش می گیره

دره مهتابی می شه، اما گل مهتاب، از برکه های آب، بالا نمی ره.

تو که دست تکون می دی، به ستاره جون می دی، میشکفه گل از گل باغ.

وقتی چشمات هم میاد، دو ستاره کم میاد، می سوزه شقایق از داغ.

گل گلدون من، ماه ایوون من، از تو تنها شدم چو ماهی از آب

گل هر ارزو، رفته از رنگ و بو، من شدم رودخونه دلم یه مرداب.

امیدوارم همیشه شاد و سلامت وعاشق باشین