سلام
بعضی ها فکر کردن که من دست از سر ویروسا برداشتم و رفتم سراغ عشق و عاشقی اما:
باور کنین این ویروسا دست از سر کچل ما برنمیدارن
امروز صبح از تهران رسیدم نیشابور و وقتی رفتم کافی نت دیدم که:
چنان گشته خر تو خر اینجا غریب                 که غوغای محشر شود عنقریب
یعنی:
سیستم سرور ویروسی بود هر چند لحظه یه بار ریبوت می شد و از همه بد تر اینکه:
بعضی انتی ویروس ها اصلا نصب نمی شدن و انتی ویروس nod32  , kaspersky  , maccaffee , zonealarm, panda را که تونستم نصب کنم اجرا نمی شدن!!!!
و چون اصلا از ویندوز اکس پی خوشم نمیاد پاکش کردم و ویندوز سرور نصب کردم اما باز هم انتی ویروسهای بالا البته چند تاش که روی ویندوز سرور نصب نشدن و بقیه هم اجرا نشدن و حتی اسکن انلاین از سایت های بیت دفندر و نود و سیمانتک هم جواب نداد یعنی وسطای کار قطع می شد.البته nod  تا وقتی که قطع نشده بود 359 تا فایل الوده که همه هم exe  بودن رو شناخت اما پاک نشد
اخر کار از سایت سافت ارشیو که البته ف.ی-ل=ت-ر هم هست یه نسخه از nod 32 رو دانلود کردم که خوشبختانه نصب و اجرا شد اما
ویروسی که این بلا رو سرم اورد  اسمش sality.NAU بود  که نود هم حال داد و تمام فایل های exe الوده رو پاک کرد یعنی تمام نرم افزار های نصب شده و درایور ها ولی بعد از چند بار اسکن الان سیستم راه افتاده و بعد از نصب نرم افزارها و درایور ها دارم این چرندیاتو می نویسم
خوش باشین و امیدوارم ویروسی نشین
راستی اگه دیدین انتی ویروس سیستمتون غیر فعال شده و یه چیزی شبیه انتی ویروس که خودشو شبیه نرم افزار های کاربردی ویندوز کزده و اسمش چیزی شبیه microsoft system antivirus 2008 یا 2009 هست و مثل انتی ویروسا سیستم رو اسکن می کنه و چند تا ویروس می شناسه و حتی پیغام پاک کردن اونا رو می ده و ظاهرا پاک می کنه:
مطمئن باشین که خودش ویروسه و
بیچاره شدین مثل من
بای
توضیحات کامل و روش پاک کردن ویروس sality