سلام
البته قبلا هم در مورد این ویروس چیزایی نوشته بودم اما از دیگر کارایی که این ویروس می کنه باید بهتون یه چیزایی بگم که اگه گرفتارش شدین خبردارباشین!!!
1-این ویروس همه فایل های exe رو توی سیستم الوده می کنه و انتی ویروس nod 32 هم که نصب و اجرا میشه هر چی فایل exe که الوده شده یاشه رو پاک میکنه
2-regedit و folder options  و taskmanager اولین قسمت های ویندوز هستن که غیر فعال می شن و حتی بعد از ویروسیابی و تمیز شدن سیستم فعال نمی شن و باید به صورت دستی اونا رو فعال کرد.
که من برای این کار از یه نرم افزار مدیریت رجیستری استفاده کردم و یه کلید به نام disable regedit.exe وجود داره و مقدارشو صفر کردم و بعد از توی رجیستری فولدر اپشن و تسک منیجر رو فعال کردم
3- همون طور که گفته بودم انتی ویروسی که روی سیستم باشه غیر فعال می کنه یعنی قادر به اسکن سیستم نیست و مانع از نصب بیشتر انتی ویروسا می شه و بعضی هاشون هم که نصب می شن مانع از کارکردصحیح اونا و اسکن سیستم می شه
4-گفتم که task manager غیر فعال میشه اما اگه بهش نیازی داشتین می تونین فایلی به نام taskmgr.exe رو که توی مسیر windows\system32 هست رو پیدا کنین و یه کپی از اون روی دسکتاپ بزارین و اسمشو به taskmgr1 تغییر بدین و استفاده کنین

به هر حال امیدوارم گیرش نیفتین
بای
اگه خواستین بگین تاروش دقیق فعال کردن folder options و  regedit   و taskmanager  رو براتون بزارم

توضیحات کامل و روش پاک کردن ویروس sality