سلام
هفته قبل که داشتم بر می گشتم خوابگاه یه سرباز رو دیدم که کنار میدون ولی عصر با لباس نیروی هوایی ادرس پادگان اموزشی نیروی هوایی رو می پرسید و من که با شنیدن اسم نیروی هوایی و دیدن لباس ابی اون حس نوستالوژی ام گل انداخته بود البته به اضافه درصدی حس فضولی! ایستادم و ادرس دقیق بهش دادم و کلی از خدمت توی هتل هوایی براش تعریف کردم و وقتی فهمیدم مثل خودم خراسانیه اسم یکی از دوستای دوران سربازی رو بهش دادم که بعد از اتمام دو سال خدمت همونجا مونده بود و الان کادری شده و بهش گفتم برو پیشش و بگو من دوست فلانی ام تا هواتو داشته باشه.
امروز هوس کردم زنگ بزنم پادگان ببینم چه خبره. و وقتی با دوستم صحبت کردم فهمیدم اون سربازه الان شده منشی و برای خودش داره حال می کنه.
من سربازی ام فقط دو ماه طول کشید یعنی فقط دوران آموزشی و بعدش چون امریه داشتم اومدم... و تا چند ماه پیش الاف(علاف)  بودم تا اینکه دوره کاراموزی شروع شد.
و 1/6/87 پایان رسمی تمام دوران سربازی اعم از اموزشی و علافی و کاراموزی و این پست هم پایان تمام خاطرات سربازخونه