سلام
امروز اومدم و دیدم که شبهای تنهایی   (که امیدوارم به زودی از تنهایی در بیان) به وبلاگ سر زده بودن و ما رو شرمنده کرده و نظر داده بودن من هم طبق رسومات ماضیه یه سر زدم به وبلاگشون و با مطلب طنزی روبرو شدم در مورد روابط زوجین که با عنوان امروز ناهار چی داریم نوشته بودن که می تونین توی این ادرس اونو بخونین
و اما اصل ماجرا
روز- صبحونه-ناهار-شام
شنبه: هیچ چی یا حداکثر چای بیسکویت- نیمرو- املت
1 شنبه: //   //   //   //   //     //     - ساندویچ سوسیس - ماکرانی
2 شنبه: باز هم...- ساندویچ همبرگر- برنج با تن ماهی
3 شنبه:این دیگه از رو نمیره- نیمرو- دو رو یا یه رو یا املت(یه غذایی با تخم مرغ)
4شنبه:اره,درست حدس زدی- باز هم نیمرو(اخه سوسیس و همبرگرش اصلا خوب نیست)- ماکرانی
5شنبه:....- برنج با تن ماهی-هر چی شد
جمعه:....-- سیب زمینی البته اگه حالش باشه با تخم مرغ- ...

لیست بالا حداکثر تنوع غذایی ما؟ در یک هفته است و من هر روز که می خوام برگردمبه خوابگاه اولین سوالم اینه که بچه ها شامچی بخوریم و معمولا بین ماکرانی و برنج و املت و نیمرو یکی تصویب و کوفتمون میشه
عالیه نه؟
صبحونه هم که برای بچه سوسول هاست و به تریپ ما نمیخوره!!!!
نهار هم که بوفه امکاناتش در حد یه نیمرو هست و چند تا ساندیچ ساده که نخوردنش بهتر از خوردنشه
البته به لطف خدا و امداد و حمایت مسئولین و ... چیزی که دور و بر ما زیاده رستورانه و فست فود و ... ولی باز هم به جیب مبارکمون باید خیلی فشار بیاریم که بتونیم  ماهی یه بار یه حالی به خودمون بدیم
یه نکته جالب برای حسابدارا
من همه حقوقی که ماهانه می گیرم 23700تومانه و مخارج شناخته شده و سرراستم شامل
45000هزینه خوابگاه
10000 موبایل
10000 کرایه مسیر
و ادم باید یه چیزی بخوره که زنده باشه
حالا حساب کنین من چیجوری بانک نمی زنم, گدایی هم نمی کنم, کسی هم که به ما وام نمیده, و...
در پایان اگه نفهمیدین من چی نوشتم اصلا به خودتون فشار نیارین چون الان خودم هم نفهمیدمو احتمالا در اثر همون عدسی!! که برای اولین بار توی بوفه خوردم و البته اخرین بار هم خواهد بود دارم هذیان می گم
بای