گاه نوشت های من

من گاهی می نویسم، برای یاداوری انچه که برایم مهم است، به خودم!!!!

۸ مطلب در اسفند ۱۳۹۱ ثبت شده است

تأثیر ایمان در زندگی

انسانی که ایمان نداره،هر کاری ازش برمیاد،ادمی هم که ایمان داره، هر کاری ازش برمیاد!
پ ن:
1:کار داریم تا کار
2: الان توی قطاریم داریم میریم ولایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد
انا لله و انا الیه راجعون

انا لله و انا الیه راجعون

سلام

امروز خبر دار شدم که پدر حاج اقا ابراهیمی که از دوستان و اساتید بزرگوار بنده هستند، مرحوم شدند، خدمت ایشون و خانواده محترمشون تسلیت عرض می کنم و برای مرحوم هم غفران الهی رو مسئلت دارم.

از شما هم خواهش می کنم برای ایشون فاتحه ای بخونید و روحشون رو شاد کنید.

***

ضمنا تا ششم فروردین نیستم در خدمتتون، خدا بخاد میریم تعطیلات.

التماس دعا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد

بازی کردن با کلمات یا توهین به مقدسات؟؟؟ بیایید منصف باشیم، اسکار حق ارگو بود!!!!!

سلام

به روی ماهتون

به چشمون سیاهتون

چند روزه اتفاقاتی افتاده و منم هی همین جوری جلو چشام علامت !!!!! سبز میشه.

عکس العمل ها و بیانیه ها در مورد درگذشت شهید هوگو چاوز، قبل ترش ماجرای اسکار که الحق و الانصاف به خوب فیلمی داده شد  و راهبرد های ایرانی و نه اسلامی برخی عزیزان بهتر از جان، هر کدومشون یه سورپرایز بود.

البته چون می دونم همه تون اهل وبگردی و  اخبار و  این جور چیزا هستین، همه ماجرا ها رو دقیقا می دونین چی بوده، تکرار نمی کنم. حالا یه بنده خدایی مرده، خدا رحمتش کنه، استکبار ستیز هم بوده، اجرش (اگه داشته باشه) با خدا، اما این همه پاچه خواری و نوشابه باز کردن و اسمون ریسمون بافتن و قرار دادنش جزء اولیاء و صالحین و راجعین نیاز نبود، اینکه اون رو  رهبر خردمند و انقلابی جهان اعلام کردند که دیگه از همه بدتر.

توی همین فاز، قسمت هایی از یه سخنرانی گذاشتم براتون، اینا رو بخونید لطفا:

«باید مراقب باشیم چرا که باید کسانی سرکار بیایند که اولویتشان اسلام باشد نه ایرانی بودن، اینکه شعار ایران بدهند این شعار بهایی‌ها هم هست.»

«فراموش کرده‌اند که مردم ما به خاطر ولایت فقیه و اسلام سینه‌هایشان را مقابل فشنگ‌های دشمن سپر کردند نه برای چیز دیگر. می‌گویند دوران اسلام‌گرایی تمام شده؟ چه چیزی تمام شده؟ چگونه چنین ادعایی می‌کنید بدانید که ما پای اسلام ایستاده‌ایم.»

«مراقب باشید حرفهای غلط نگویند، نیایند بگویند از حکومت صالحان حرف می‌زنیم و رئیس‌جمهور ونزوئلا را مطرح کنند. ما در یک کلام قائل به اسلام، احکام اسلامی و در عمل به نایب امام زمان(عج) که همان ولی‌فقیه است، هستیم.»

«دو دهه رهبری مقام معظم رهبری ثابت کرده که ایشان نائبی به حق برای امام زمان(عج) و رهبری بی‌نظیر در دنیاست... آنچه به ذهن می‌رسد این است که مقام معظم رهبری با هیچکدام از رهبران دنیا قابل قیاس نیست و این از نعمات الهی است که ما باید قدردان آن باشیم.»

خب، اگه متن اون پیام تسلیت رو خونده باشین، متوجه منظور این سخنران میشین.

میگن یه دیوونه سنگی رو توی چاه می ندازه که صد تا عاقل نمی تونن در بیارن، خدا به داد ما برسه که گیر چندین دیوونه افتادیم، این هم نتیجه اش

بگذریم.

امروز پس از کش و قوس های فراوان و به لطف بروبچ خیلی بالا، فیلم ارگو رو با زیرنویس فارسی!!!  دیدم، الحق و الانصاف مستحق جایزه اسکار بود. نامردیه اگه فکر کنین پارتی بازی شده، من خودم بشخصه با چند تا از بروبچ هالیوود و بالی وود و چند تا وود دیگه صحبت کردم و معیار های انتخاب فیلم برتر سال رو پرسیدم، حالا هم بی مزد و منت براتون میگم:

1) نشان دادن چهره خشن و غیر منطقی از اسلام

2) غیر متمدن نشان دادن ایران و اسلام

3) درصد بالایی از توهین به مقدسات اسلامی

4) تحریف تاریخ بنفع صهیونیزم

5) داشتن چند تا نماد از فراماسونری و شیطان پرستی (فقط یه جوری باشه زیاد به چشم نیاد، تابلو بشه)

6 و 7 و ... ) نمایش برتری امریکا از لحاظ فکری و تکنولوژی و یا برتری غرب از حیث فلسفه و تمدن و عقاید و یا برتری فرهنگ مسیحیت صهیونیست زده شده از حیث روابط شخصی و خانوادگی و اجتماعی افراد.

البته همه اینها بطور نامحسوس و بصورت لایه های پنهان فیلم جوری که بصورت ناخود اگاه بره توی ضمیر ناخود اگاهت!!!

خب، با این تفاسیر، دستشون درد نکنه، جایزه رو به خوب فیلمی دادن، به کارگردان فیلم (اقای اسرائیل) هم تبریک میگم.

***

اقا مراقب باشین، نقشه های زیادی کشیدن برامون.

«پیرو ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما اسیبی نرسد»، البته نه اون برداشت از ولایت فقیه که اقایون می گن قبولش داریم چون اصلی از قانون اساسیه، بلکه اون ولایت فقیهی که حتی اگه اصلی از قانون اساسی هم نباشه، دربست چاکرشیم.

اقا، شبم بخیر خوب بخوابم!!!! (من می خوام بخوابم از شما که خبر ندارم، شاید لنگ ظهر داری این طرفا پرسه میزنی)

ادامه مطلب:

تصویر بازیگر معروف ایرانی در فیلم ارگو!!!!!!!!!!!!!!!!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد

گناه!!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد

به انتظار تو ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد

تجدید خاطره با لینوکس

سلام و صد سلام خدمت شما بله شما  شمایی که معلوم نیست چی شده  گزارتون به اینجا افتاده امیدوارم \شیمون نشی.

بلهُ امروز به یاد قدیم ندیما و با توجه به بیکاری این روز ها و نبود عیال محترم و بی حوصلگی و افسردگی و ... گفتم یه سر بزنم دنیای لینوکس. البته زحمت نصبشو نکشیدم  با virtual box دارم کار می کنم.

جدید ترین نسخه اوبونتو رو خواستم اجرا کنم که لب تاب محترم  نخواست. ما  هم که مراممونه خواسته ها مون رو به دیگران تحمیل نمی کنیم!!!!!

یه نسخه از \ارسیکس دانلود و شروع کردم باهاش کار کردنُ این مطلبو الان دارم از وسط دنیای لینوکس براتون می نویسم.

تجربه خوبیهُ توصیه می کنم حتی اگه شده برای یه بار در عمرتون تجربه کنین تا اگه فردا بچه تون گفت: بابا میشه یه توزیع جدید از لینوکس اوبونتو برام بگیری؟ مختون هنگ نکنه!!!

باری به هر جهت این حرفا رو ولش می کنم.

یادش بخیرُ یه سیستم توی کافی نت اخوی رو لینوکسی کرده بودم تا میرفتم \شت سیستم اینترنت بقیه شل میشد اخه سرعتش بیشتر از بقیه بود چه حالی می داد.

معلمه لکنت زبون داشته به الف می گفته انف بعد به بچه ها میگه: من میگم انف شما نگین انف بگین انف!!!!!!

حالا شده حکایت من: اسم نسخه لینوکس من \ارسیکس هستش اما مثل اینکه حرف \ رو فعلا \شتیبانی نمی کنه واسه همین هم هر جا می خوام بنویسم \ می نویسه \ . نمی دونم متوجه شدین یا نه اما منظورم اینه: (parsix)

***

اقا ول کن این حرفا رو بگو من شام چی بخورم؟ تدارکات عیال تموم شد از امشب خودم باید اش\زی کنم. (ولی دستش درد نکنه واقعا دو سه روز حسابی خوردم ها دست فریزر هم درد نکنه خوب نگه می داره غذا رو خووووووب.)

***

اقا توصیه منو جدی بگیرین حتما یه مقداری با لینوکس کار کنید خیلی فرقی با ویندوز نداره اما چیز بدی نیست. همزمان با ویندوز هم میشه باهاش کار کرد حتی بدون نصب.

****

گفته بودم حرفهایی هست برای نگفتن!! زیاد هم هست!!! منظورم این اراجیف نبود ها. بعدا میگم براتون. فعلا برام دعا کنید.

اقا ممنون خیلی لطف کردین

***

باشه چرا فحش میدی. میرم دیگه.

***

شب بخیر.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد

خط فقر یا خط فهم؟؟؟؟

سلام

حرف هایی هست برای نگفتن!!!!!!!! زیاد هم هست!!!!

التماس دعا دارم شدید.

پ ن:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد

وفات حضرت معصومه سلام الله علیها

وفات حضرت معصومه سلام الله علیها رو خدمت شما تسلیت عرض می کنم.

مختصری از زندگی نامه ایشان رو برای شما قرار دادیم که امیدوارم مفید باشد.

التماس دعا.

 

نام شریف آن بزرگوار فاطمه و مشهورترین لقب آن حضرت، «معصومه» است. پدر بزرگوارش امام هفتم شیعیان حضرت موسى بن جعفر (ع) و مادر مکرمه اش حضرت نجمه خاتون (س) است . آن بانو مادر امام هشتم نیز هست

در سال ٢٠٠ هجرى قمرى در پى اصرار و تهدید مأمون عباسى سفر تبعید گونه حضرت رضا (ع) به مرو انجام شد و آن حضرت بدون این که کسى از بستگان و اهل بیت خود را همراه ببرند راهى خراسان شدند. 

یک سال بعد از هجرت برادر، حضرت معصومه (س) به شوق دیدار برادر و ادای رسالت زینبی و پیام ولایت به همراه عده اى از برادران و برادرزادگان به طرف خراسان حرکت کرد و در هر شهر و محلى مورد استقبال مردم واقع مى شد. 

این جا بود که آن حضرت نیز همچون عمه بزرگوارشان حضرت زینب(س) پیام مظلومیت و غربت برادر گرامیشان را به مردم مؤمن و مسلمان مى رساندند و مخالفت خود و اهلبیت (ع) را با حکومت حیله گر بنى عباس اظهار مى کرد. بدین جهت تا کاروان حضرت به شهر ساوه رسید عده اى از مخالفان اهلبیت که از پشتیبانى مأموران حکومت برخوردار بودند،سر راه را گرفتند و با همراهان حضرت وارد جنگ شدند، در نتیجه تقریباً همه مردان کاروان به شهادت رسیدند، حتى بنابر نقلى حضرت(س) معصومه را نیز مسموم کردند. 

به هر حال ، یا بر اثر اندوه و غم زیاد از این ماتم و یا بر اثر مسمومیت از زهر جفا، حضرت فاطمه معصومه (س)بیمار شدند و چون دیگر امکان ادامه راه به طرف خراسان نبود قصد شهر قم را نمود. پرسید: از این شهر«ساوه» تا «قم» چند فرسنگ است؟ آن چه بود جواب دادند، فرمود: مرا به شهر قم ببرید، زیرا از پدرم شنیدم که مى فرمود: شهر قم مرکز شیعیان ما است.

بزرگان شهر قم وقتى از این خبر مسرت بخش مطلع شدند به استقبال آن حضرت شتافتند; و در حالى که «موسى بن خزرج» بزرگ خاندان «اشعرى» زمام ناقه آن حضرت را به دوش مى کشید و عده فراوانى از مردم پیاده و سواره گرداگرد کجاوه حضرت در حرکت بودند، حدوداً در روز ٢٣ ربیع الاول سال ٢٠١ هجرى قمرى حضرت وارد شهر مقدس قم شدند. سپس در محلى که امروز «میدان میر» نامیده مى شود شتر آن حضرت در جلو در منزل «موسى بن خزرج» زانو زد و افتخار میزبانى حضرت نصیب او شد. 

آن بزرگوار به مدت ١٧ روز در این شهر زندگى کرد و در این مدت مشغول عبادت و راز و نیاز با پروردگار متعال بود. محل عبادت آن حضرت در مدرسه ستیه به نام «بیت النور» هم اکنون محل زیارت ارادتمندان آن حضرت است. 

سرانجام در روز دهم ربیع الثانى و «بنا بر قولى دوازدهم ربع الثانى» سال ٢٠١ هجرى پیش از آن که دیدگان مبارکش به دیدار برادر روشن شود، در دیار غربت و با اندوه فراوان دیده از جهان فروبست و شیعیان را در ماتم خود به سوگ نشاند .مردم قم با تجلیل فراوان پیکر پاکش را به سوى محل فعلى که در آن روز بیرون شهر و به نام «باغ بابلان» معروف بود تشییع نمودند. همین که قبر مهیا شد دراین که چه کسى بدن مطهر آن حضرت را داخل قبر قرار دهد دچار مشکل شدند، که ناگاه دو تن سواره که نقاب به صورت داشتند از جانب قبله پیدا شدند و به سرعت نزدیک آمدند و پس از خواندن نماز یکى از آن دو وارد قبر شد و دیگرى جسد پاک و مطهر آن حضرت را برداشت و به دست او داد تا در دل خاک نهان سازد. 

آن دو نفر پس از پایان مراسم بدون آن که با کسى سخن بگویند بر اسب هاى خود سوار و از محل دور شدند.بنا به گفته بعضی از علما به نظر مى رسد که آن دو بزرگوار، دو حجت پروردگار: حضرت رضا (ع) و امام جواد (ع) باشند چرا که معمولاً مراسم دفن بزرگان دین با حضور اولیا الهی انجام شده است. 

پس از دفن حضرت معصومه(س) موسى بن خزرج سایبانى از بوریا بر فراز قبر شریفش قرار داد تا این که حضرت زینب فرزند امام جواد(ع) به سال ٢۵۶ هجرى قمرى اولین گنبد را بر فراز قبر شریف عمه بزرگوارش بنا کرد و بدین سان تربت پاک آن بانوى بزرگوار اسلام قبله گاه قلوب ارادتمندان به اهلبیت (ع). و دارالشفای دلسوختگان عاشق ولایت وامامت شد.

حدیثی پیرامون حضرت معصومه(س):

امام صادق (ع):
من زارها عارفاً بحقّها فله الجنة (بحار ج ۴٨ صفحه ٣٠٧)
امام صادق (ع) کسى که آن حضرت را زیارت کند در حالى که آگاه و متوجه شأن و منزلت او باشد بهشت پاداش اوست .

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد